Després de les eleccions locals del 22 de maig, el Col·lectiu del Bloc de Pego s’ha reunit en assemblea i ha reflexionat sobre els resultats i les oportunitats que s’obrin de cara al futur.

El Bloc se sent fidel a la seua gestió de govern d’estos anys, no renuncia al passat del tripartit que es va establir amb la finalitat de mantindre uns mínims democràtics. Però també sap que li ha suposat un cost electoral i de gestió.

En esta nova etapa, el Bloc no formarà part de l’equip de govern i, des de la responsabilitat, a fi de facilitar la governabilitat, donarà suport al candidat a l’alcaldia que presenten Ciutadans i PSOE. I des d’esta postura de responsabilitat i d’independència, el Bloc defensarà totes les propostes que considere oportunes i necessàries, donarà suport a totes les que trobe raonables i positives per al futur del nostre poble, vinguen d’on vinguen, i s’oposarà a aquelles que no trobe fonamentades ni avantatjoses per a Pego.

El Bloc vol que esta nova legislatura estiga encaminada a la regeneració del teixit social de Pego, a superar velles postures i a lluitar per la construcció d’un poble més cívic, més tolerant i, en resum, més democràtic. El Bloc estarà ací, com sempre, participant activament en esta regeneració.