logo bloc

El passat dijous 6 de febrer es va celebrar assemblea local del col·lectiu Bloc- Compromís a Pego. Entre els punts que es van tractar va estar la dimissió del nostre secretari local, Joan Folqués Nadal per motius personals, la postura de l’assemblea davant el reglament de primàries de Compromís per a les eleccions europees i l’acte programat pel dia 8 de març.

S’obri un procés extraordinari d’elecció d’una nova persona que ocupe la secretaria local amb un termini d’un mes per a la presentació de candidatures, que culminarà en una assemblea extraordinària el divendres 7 de març amb l’elecció de qui des d’eixe dia ostentarà el càrrec.

Així mateix, l’assemblea local va donar el seu suport unànim a l’esborrany del reglament de primàries per a les eleccions europees per tal que el representant local al Consell General de Compromís, Josep Nadal, el trasllade en la pròxima convocatòria.

També es va tancar l’acte socio-polític del dia 8 de març, obert a tota la ciutadania, baix el lema “Compromís amb el poble” amb l’assistència del diputat estatal Joan Baldoví, els diputats autonòmics Mireia Mollà i Enric Morera i els nostres regidors Josep Nadal i Conxa del Ruste. Es convida a tota la gent que vulga compartir idees, debatre punts de vista, projectes i un dinar amb tots nosaltres a acostar-se el dia 8 de març al Mercat Municipal a les 12,30 de migdia. Prèviament Joan Baldoví signarà al llibre d’honor de l’Ajuntament de Pego.

Joan Folqués i Nadal

Secretari Local del Bloc Compromís de Pego