Des de principis de la tardor, el col·lectiu del Bloc de Pego ha mantingut reunions de treball amb Esquerra. Convidats els dos a la primera d’elles per un mediador, representant d’un grup de gent que creu que deuria d’existir una proposta única a l’espai ideològic de l’esquerra nacionalista en la nostra localitat, diferents membres del nostre partit hem anat acudint a les diferents cites proposades i compartint amb els membres d’Esquerra, els nostres punts de vista, els nostres principis programàtics i la nostra manera de veure la política.

En les reunions hem ficat damunt la taula les nostres postures davant molts temes, i hem vist que hi ha unes coincidències que fan possible que treballem junts i per això els convidem i mantenim les portes obertes per a que formen part del nostre projecte, trobant-nos com ens trobem en un procés d’elaboració programàtica de cara als comicis del proper mes de maig. Estem en disposició de sumar amb tots els que comparteixen amb nosaltres molts objectius i projectes, per a conformar opcions de govern eficients al nostre poble i ens agradaria poder aprofundir la tasca que hem començat.

El Bloc Nacionalista Valencià és un partit amb molta història a la nostra localitat i en la majoria de pobles valencians. Des de fa no fa 30 anys venim realitzant la nostra tasca i portant avant la nostra ideologia i en l’actualitat, contem amb representants a les Corts, que defensen els interessos dels valencians amb una contundència que no trobem al principal partit de l’oposició, en contra d’un govern garant de les despeses faraòniques i la corrupció. En eixe ordre de coses, el Bloc es presenta a Pego com un partit de ideologia progressista, valencianista, d’esquerres, ferm defensor del nostre patrimoni, tant cultural com natural i en eixa postura volem sumar a totes les persones que vulguem fer del nostre poble un poble millor, preservant-lo de la corrupció política i aprofitant tot el seu potencial per a desenvolupar-lo de forma sostenible i donar uns millors serveis als seus ciutadans.

En estos moments de greu crisi que estem travessant, el Bloc treballarà per impulsar el teixit econòmic de la societat pegolina tant en el sector agrari, com el en comerç, el turisme, la indústria i la resta de serveis per a poder entre tots eixir del clot on l’especulació i crisi financera ens han ficat. En aquesta il.lusionant tasca esperem comptar amb tots els que vullguen participar, siguen afiliats, amics, simpatitzants o senzillament companys de viatge. Si Esquerra opta per fer una llista respectarem la decissió però que assumisquen la responsabilitat; des del Bloc creguem sinzerament que la millor opció és la d’integrar-se en la llista nostra com a independents.